Geloofsopvoeding: verschil in geloofsbeleving

“Geloven, dat beleven wij net wat anders”

Misschien herken je dat wel, dat je je geloof anders beleeft dan je man of vrouw. Bijvoorbeeld omdat jullie karakters heel anders zijn, omdat hij er niet mee opgevoed is of omdat zij nare ervaringen heeft met de kerk of mensen van die kerk.

Op de volgende avond over geloofsopvoeding op 22 mei zal het thema “verschil in geloofsbeleving” centraal staan. Die avond zal Esther van Wageningen spreken over dit thema.
Esther en haar man kennen dit thema van dichtbij en zij zal met ons delen wat dat o.a. betekent voor hun huwelijk en voor de geloofsopvoeding van hun zoon.

We willen alle echtparen van harte uitnodigen om deze avond samen bij te wonen (vraag even naar de oppas app bij Annelies Barendregt) en geïnspireerd te worden door Esther en door elkaar.

De avond begint om 20h en de inloop is vanaf 19h45 in ‘t Centrum aan de Bernhardstraat in Rhoon.

Het voorbereidingsteam:

Annelies van Poelgeest