Bijbel- en huiskringen

Samen je geloof delen

Tijdens de Bijbelkring in 't Centrum, in de Maranathakerk of bij elkaar thuis in een van de huiskringen.

Er zijn meerdere bijbel- en huiskringen in onze gemeente. Het is opbouwend en bemoedigend om met elkaar in gesprek te gaan over de bijbel en ons geloof.

Bijbelkring

Samen luisteren naar Gods Woord. Dat is wat we doen bij de bijbelstudie. We komen één keer per maand samen op dinsdagavond in ’t Centrum om 20.00 uur. Ds. Coen van Alphen leidt deze bijbelkring. Met elkaar lezen we een gedeelte uit de Bijbel. We denken erover na en delen wat we horen. Hieruit ontstaan boeiende en leerzame gesprekken. Op dit moment lezen en bespreken we Het evangelie volgens Johannes. In de agenda staan de datums waarop de kring gehouden wordt. Iedereen is hierbij hartelijk welkom.

Contactpersoon:
Ds. Coen van Alphen: 010 2009520

Huiskringen

Samen je geloof delen. Dat kan op verschillende manieren. De huiskring is er één van. Er zijn drie huiskringen. In een kring van ongeveer 10 personen verdiepen we ons in een Bijbelboek of bijbels thema. We luisteren naar elkaar en leren van elkaar. De huiskringen komen één keer per maand bij elkaar bij mensen thuis. De plaats van samenkomst wisselt steeds, dus houdt de agenda in de gaten of bel/app één van de contactpersonen.

Op dit moment wordt in elk van de huiskringen een Bijbelboek besproken:

• Het evangelie volgens Johannes. Locatie: Ghijseland 147 (bij Els Haas)
  • De brief van Jakobus. Locatie wisselend
  • Openbaring van Johannes. Locatie wisselend

Hartelijk welkom om je aan te sluiten bij een kring.

Contactpersonen:

Sjaak Bijl: 06 10362156
Arthur de Leeuw: 06 52618077

Lees ook:
Alle kringen in de kerk op een rij
Gebedskring
Geloofsopvoeding