Blijf op de hoogte van het jeugdwerk

Afgelopen week zijn de eerste kinder- en jeugdclubs weer gestart. Lees hoe je op de hoogte kunt blijven van de verspillende clubs.

GJO (7 t/m 12 jaar)

De leiding van de GJO deelt iedere donderdagavond foto’s en video’s van de clubavonden voor kinderen van 7 t/m 12 op hun eigen Instagram (@gjorhoon). Kijk voor meer informatie over de GJO op gjorhoon.nl.

BES Club (9 t/m 12 jaar)

Afgelopen vrijdag is ook de BES Club gestart. Vanaf nu zullen er om de week op vrijdagavond clubavonden zijn voor kinderen van 9 t/m 12 in ’t Centrum. Stuur een mailtje naar besclubrhoon@gmail.com als je via de mail op de hoogte wilt blijven van de BES Club. Daar worden ook verdere foto’s en video’s gedeeld.

JonG (12-16 jaar)

Met een avondje ‘Ik hou van Holland’ is ook de JonG club weer begonnen. Volg de JonG op Instagram (@jongrhoon) voor verdere foto’s en video’s. Voor de tieners is er een appgroep.

iBelieve (16+)

Vol vertrouwen zijn we dat ook de iBelieve is gestart. Helaas nog geen fotootje als bewijsmateriaal.

Volg @dorpskerkhoon op Instagram

Een paar keer per week plaatsen we posts om een inkijkje te geven in onze gemeente en alles wat daar plaatsvindt. Zo delen we o.a. informatie over de kerkdiensten, de agenda van komende activiteiten en mooie quotes of Bijbelteksten. Ook zetten we af en toe een activiteit of club in het zonnetje om die extra onder de aandacht te brengen. Als jij iets hebt wat leuk is om te delen, dan horen we dat dus graag. Denk niet alleen aan de informatie, maar ook aan beeldmateriaal. Stuur dit per mail of app naar Annelies, pknrhoon@gmail.com, 0628543430

Lees ook: Roosters jeugdclubs 2023/2024 bekend