Ga 22 oktober mee naar pioniersplek ICF Rotterdam-Noord

In Rotterdam wonen 170 verschillende culturen, wat ook terug te vinden is in de diverse kerken. Al meer dan 10 jaar is er vanuit de diaconie van Protestantse Gemeente Poortugaal contact met de pioniersplek ICF Rotterdam-Noord, a church ‘of all nations, for all nations’. Deze pioniersplek is onderdeel van de Protestantse Kerk in Nederland.

In deze gemeente is samen met andere kerken in Rotterdam Noord het diaconale project Rotterdam Dorst ontstaan. De grote armoede in de wijken van Rotterdam doet een beroep op hen met de vraag aan Jezus ‘Wie is mijn naaste?’ ‘Wij geloven in een stad waar mensen gezien, gehoord en in hun kracht gezet worden. Waar er ruimte is voor hoop, liefde en gelijkwaardigheid’.

Op zondag 22 oktober zijn we welkom om de kerkdienst bij te wonen in de Feisser Kapel Proveniersstraat 52B Rotterdam. De voorganger is Fred Kappinga en na de dienst kunnen we met een aantal gemeenteleden van hen in gesprek gaan. Omdat de kapel niet groot is, rekenen we op zo’n 10 mensen uit Poortugaal en Rhoon. We gaan er heen met de metro. Tijd: 13.00 uur; vertrek om 12.03 vanaf metro Rhoon

Leuk om mee te gaan? Neem even contact op met Anja Bruijkers- Koel, tel. 06-27350522 of anjakoel@live.nl