Ga mee! Naar de Herfst2daagse 2023

Op dinsdag 17 oktober en woensdag 18 oktober is het weer feest in ’t Centrum. Dan wordt rond het thema ‘Vriendschap is…’ de Herfst2daagse gehouden. Alle kinderen van groep 1 tot en met 8 van de basisschool zijn dan hartelijk welkom.

Waar? In ’t Centrum, Bernhardstraat 3. Tijd? Van 10.00 tot 12.00 uur. Inloop vanaf 9.50 uur.

Wat gaan we meemaken?

• Dinsdag: een afwisselend programma met muziek, sketch, Bijbelverhaal, knutsel en quiz.
  • Woensdag: we gaan met Juf Snapniks een verrassend avontuur beleven. Ze heeft een groot probleem. Dan komt er een Israëlische meneer uit de Bijbel optreden. We gaan steeds meer begrijpen van de geweldige boodschap dat Jezus zoveel van ons houdt! De voorstelling is heel erg interactief. Juf Snapniks maakt gebruikt van humor, goocheltrucs en buikspreekpoppen.

H2D viering in de kerk

Dit feest sluiten we af op zondag 22 oktober om 10.00 uur met een dienst in de Dorpskerk. We laten zien en horen wat we op dinsdag en woensdag gehoord en meegemaakt hebben. De dominee vertelt een verhaal uit de Bijbel. We zingen liedjes die we bij de H2D ook gezongen hebben. En na de dienst drinken we wat met elkaar.

Meld je via onderstaande button gratis aan voor de Herfst2daagse:

Help je mee?

Er zijn weer veel mensen nodig om dit alles mogelijk te maken. We zoeken hulp bij:

• het opbouwen en versieren van de zaal op maandag 16 oktober
  • begeleiden van de kinderen
  • helpen bij het knutselen
  • beamer bedienen
  • helpen bij de quiz
  • drinken verzorgen
  • de eindschoonmaak op woensdag na 12.00 uur.

Spreekt een onderdeel je aan of vind je het sowieso leuk om mee te werken? Geef het door aan Jannie Slingerland, 06 23181984.

Wij hebben er in elk geval veel zin in! Annelies, Astrid, Petra, Jannie. Bid je mee, dat veel kinderen, ouders en anderen bereikt worden met de boodschap van Gods liefde?