Herfst2daagse

Twee dagen vol bijbelverhalen, spellen, knutsels en theater

Voor kinderen van 4 tot 12 jaar in de herfstvakantie

• Wie: kinderen van de basisschool
  • Waar: Bernhardstraat 3, Rhoon
  • Wanneer: 17 en 18 oktober 2023 en op zondag 22 oktober 2023 de H2D viering in de Dorpskerk

De Herfst2daagse is een evenement voor kinderen van de basisschool en wordt in de herfstvakantie gehouden in ’t Centrum. Twee dagen waarin van alles gebeurt: we zingen, vertellen een Bijbelverhaal, kijken naar een sketch, we doen een quiz, we spelen en knutselen.

Op de zondag erna komen we bij elkaar in de kerk om 10.00 uur. We houden dan een dienst die aansluit bij de H2D waarbij iedereen welkom is.

We willen graag de blijde boodschap van Gods liefde voor deze wereld delen en de kinderen een mooi programma bieden, waar ze met plezier aan deelnemen. Elk jaar zijn er weer jongeren en ouderen die hier enthousiast aan meewerken. Het is een gezamenlijke activiteit van de Dorpskerk en de Maranathakerk.

Wil je meer informatie, heb je goede ideeën of wil je dit feest mee voorbereiden, laat het gerust weten!

Jannie Slingerland: 06 23181984