Jong-Kookt-Voor-Oud Diner voor alle 60-plussers

Het is even geleden, maar er komt weer een JONG-KOOKT-VOOR-OUD DINER aan! Als u (ongeveer) een 60-plusser bent dan koken de jongeren uit de Dorpskerk en de Maranathakerk graag een heerlijk driegangendiner voor u!

Het diner zal plaatsvinden op zaterdag 9 maart 2024 in het gebouw ’t Centrum in Rhoon. Om 17:30 uur zal het diner starten en rond 20:00 uur zal de avond afgelopen zijn.

Aanmelden

U kunt ook een mail sturen naar lisannevandervorm@hotmail.com of eventueel bellen naar Lisanne (0612755279).

Vervoer

Heeft u vervoer nodig? Jongeren rijden u graag naar ’t Centrum en weer terug. Dit graag aangeven bij uw aanmelding.

Dit diner word georganiseerd om voedselpakketten uit te kunnen delen aan de gezinnen van Casa Lumina in Roemenië. Op de avond krijgt u hier meer informatie over te horen. Aan het einde van de avond heeft u de mogelijkheid een vrijwillige bijdrage te schenken.

U kunt zich gratis aanmelden!

KOMT U OOK? U BENT VAN HARTE UITGENODIGD!

Groetjes,

Alle jongeren van de organisatie