Jubileum concert Slag ende Stoot in de Dorpskerk

Dit jaar bestaat de Middeleeuwse muziekgroep Slag ende Stoot 25 jaar! En dit heugelijke feit wordt gevierd met een groots jubileum concert waarvoor de groep als speciale gasten hun muzikale vrienden van het koor Sparkling Voices en muziekvereniging De Volharding uit Rhoon hebben uitgenodigd om hun medewerking te komen verlenen aan dit feestconcert.

Slag ende Stoot staat bekend om hun zeer veelzijdige muziek uit de Middeleeuwen en de 16e en vroeg 17e eeuw. Vrolijk, ontroerend, indrukwekkend, wervelend en bijzonder opzwepend. Aansluitend bij de muziek van Slag ende Stoot, zullen Sparkling Voices en de Volharding eveneens muziek uit de Middeleeuwen, de 16e en 17e eeuw ten gehore brengen.

In het voorprogramma treden op:

De blokfluitgroep van de Volharding, o.l.v. Astrid van Die – Muizer
De jeugdafdeling van de Volharding, o.l.v. Daphne Wesseling
Het Groot orkest van de Volharding, o.l.v. Daphne Wesseling

Tijdens het hoofprogramma staat Sparkling Voices o.l.v. Arjen Uitbeijerse en het Groot orkest van de Volharding o.l.v. Daphne Wesseling

Zaterdag 18 november, Dorpskerk Rhoon, Dorpsdijk 65, Rhoon
Deuren open 19:00 uur. Aanvang voorprogramma: 19:30 uur. Aanvang hoofprogramma: 20:00 uur

Prijzen: € 10,00 voor volwassenen en € 5,00 voor kinderen  t/m 12 jaar.
kaarten zijn te bestellen via de website www.slagendestoot.com. Reserveren kan ook telefonisch op: 06-22411742