Oproep: sluit je aan bij de beamergroep

vrijwilligers gezocht! – Recentelijk is de geluidsinstallatie in de Dorpskerk vervangen en zijn er twee beamers voor in de kerk opgehangen. De beamers kunnen gebruikt worden voor ondersteuning van de kerkdienst, bijvoorbeeld voor weergave van Bijbelteksten en liederen, maar ook voor filmpjes en andere beelden. Een mooie aanwinst voor de beleving in de kerk!

Uiteraard kunnen de mensen die thuis de kerkdienst meemaken, de beelden ook ‘live’ zien. Het idee is om de beamers in ieder geval te gebruiken bij speciale diensten en vieringen maar bij voorkeur ook bij de wekelijkse ochtenddiensten. Dit is echter afhankelijk van de beschikbaarheid van vrijwilligers voor de voorbereiding en de bediening van de laptop tijdens de kerkdienst. Vandaar bij deze een oproep: wie-o-wie heeft zin om zich aan te sluiten bij de ‘beamergroep’?!? Heb je hier (heel veel) zin in, neem dan gerust contact op met Herman Pals (hermanpals74@gmail.com) of 0627229298.