Samen op weg-weekend van 25 en 26 mei krijgt vorm!

Afgelopen donderdag heeft de Samen Op Weg Commissie vergaderd om na te denken over de invulling van het Samen op weg-weekend, wat plaats zal vinden op 25 en 26 mei a.s. In dit weekend willen we door middel van activiteiten binnen en buiten de kerk vieren dat we één Protestantse Gemeente in Rhoon zijn geworden. Aan de precieze invulling van het weekend werken we nog, maar we kunnen wel alvast verklappen dat het een groot feest zal worden waar heel Rhoon van kan meegenieten!

Op zaterdagmiddag 25 mei willen we rond een grote open tent in het Park van Rhoon activiteiten organiseren voor onze jonge gemeenteleden, waarna we gezamenlijk met elkaar willen eten.

Op zondagochtend 26 mei starten we, waarschijnlijk later dan gebruikelijk bijvoorbeeld om 11.00 uur, met een feestelijke, gezamenlijke dienst in de Dorpskerk. Daarna lopen we met elkaar naar de grote tent in het Park van Rhoon. In en rond de tent is gelegenheid voor ontmoeting, is er heerlijke lunch en willen we iedereen die dat wil kennis laten maken met onze nieuwe gemeente en alles wat daar gebeurt. We sluiten de dag af rond circa 14.00 uur met een sing-in in de Maranathakerk, waarbij we aan al het muzikale talent in onze gemeenten vragen er een feestelijke apotheose van het samengaan weekend van te maken.

We hopen dat u bovengenoemde data alvast vrij kunt houden in uw agenda! En heeft u ideeën of wilt u helpen met de uitvoering (bijvoorbeeld bij de jeugdactiviteiten op zaterdag), laat het graag weten via sandervdkaaij@hotmail.com.