Startweekend: gezamenlijke maaltijd op zaterdag 9 september

De Samen Op Weg Commissie en beide kerkenraden willen graag samen met u het kerkelijk jaar feestelijk starten. Dat doen we uiteraard op de startzondag op 10 september in de kerk, maar dat willen we ook graag op een informele manier doen door middel van een activiteit en gezamenlijk eten!

Daarom nodigen we u graag uit op zaterdag 9 september a.s. op het plein van de Maranathakerk. Om bij te praten na afloop van alle vakanties, elkaar te ontmoeten, maar vooral ook om samen als beide gemeentes vooruit te kijken naar een mooi jaar dat voor ons ligt. We hebben een programma bedacht wat voor alle leeftijden aantrekkelijk is.

🍹Vanaf 17:00 inloop en een drankje
🎯Tussen 17:30 en 19:00 uur: Oud-Hollandse spelletjes op het kerkplein of in de hal, afhankelijk van het weer met afsluitend een quiz
🍟Tussen 19:00 uur en 20:30 uur: frietkar en mogelijkheid om met elkaar te eten op het kerkplein.

Juist omdat we als gemeenten samen op weg willen gaan, willen we iedereen oproepen om deel te nemen aan deze feestelijke startzaterdag. U kunt dat doen door een mail te sturen aan sandervdkaaij@hotmail.com. We weten dan ook met hoeveel mensen we ongeveer rekening kunnen houden. Maar er is plaats voor iedereen, dus ook zonder aanmelding bent u van harte welkom.

We zien uit naar een mooie en gezellige middag!