Ter nagedachtenis van Wim Spoormaker, een concert op 12 nov

Zondagmiddag 12 november om 14.30 geeft Ars Nova een wel heel bijzonder concert in de Willibrorduskerk, Dorpsdijk 236 van Rhoon.

Het Requiem Allerzielen is bedoeld om alle overledenen te herdenken met prachtige speciaal hiervoor gecomponeerde muziek van o.a. Morley, Purcell, Bach, Allegri e.a.

Dit concert wordt speciaal opgedragen aan Wim Spoormaker, onze voorzitter die helaas deze zomer is overleden. Zijn betrokkenheid bij het koor was zo groot dat hij, hoewel hij wist dat hij er zelf niet meer bij zou zijn, alle muziek voor dit concert heeft samengesteld.

Ars Nova wordt gedirigeerd door Anastasiya Bouwmans, de organist is Steven Knieriem.

Kaarten kosten € 12,50 en zijn te bestellen via info@kleinkoorarsnova.nl of contant bij de ingang kerk (pinnen niet mogelijk). De kerk is open vanaf 14.00 uur. Kijk voor verdere informatie kleinkoorarsnova.nl.