Wie wij zijn

Wij zijn een christelijke gemeenschap die deel uitmaakt van de Protestantse Kerk in Nederland. Elke zondag komen we samen in de oude Dorpskerk van Rhoon voor de kerkdiensten. Doordeweeks vinden er allerlei activiteiten plaats. Als kerk willen we graag midden in de samenleving staan en weten we ons betrokken bij de wereld waarin we leven.

Iedereen is van harte welkom bij de diensten in onze kerk, of op andere momenten. Ook online kun je de dienst volgen. We vinden het fijn om je in de kerk te begroeten. Regelmatig drinken we koffie na de dienst, waar er volop gelegenheid is voor ontmoeting.

Op deze website is verdere informatie te vinden over de activiteiten en de organisatie van onze kerk. Ook voor een gesprek kun je contact met ons opnemen. Vind je niet wat je zoekt? Contact onze scriba Marian Heijboer (scribahervormdegemeenterhoon@gmail.com) of dominee Coen van Alphen (cdvanalphen@hotmail.com)

Zomaar even rustig de kerk binnenlopen? Elke woensdagmiddag staan de deuren van de kerk open. Loop gerust eens binnen voor een bakkie koffie of om even de rust op te zoeken.

We wensen je alle goeds, en wellicht tot ziens!

Nog niet zo bekend met onze gemeente? Ontvang iedere zaterdagmorgen onze weekbrief met daarin de liturgieën voor zondag en de activiteiten voor komende week.