Zwaai het GJO kamp uit

Het 60ste GJO kamp vertrekt aanstaande zaterdag 5 augustus van het kerkplein van de Maranathakerk om 12.30 uur. Iedereen is van harte welkom om de kinderen en leiding uit te zwaaien.

Dit jaar reizen we voor het eerst af naar een ander kamphuis: De Houtkamp in Otterlo. Het belooft een mooie week te worden met een vol programma. Op zaterdag 12 augustus wordt het kamp weer terugverwacht op het kerkplein. Wat er gebeurt op het kamp kunt u elke avond lezen in het kampverslag op de GJO website www.gjorhoon.nl. De kinderen en leiding van het GJO kamp willen alvast iedereen uitnodigen voor de terugkomdienst in de Maranathakerk op zondag 13 augustus om half 10. Hier zal ook een terugblik gedaan worden op het kamp met foto’s.