U maakt ons één – Samen op Weg in Rhoon!

In het weekend van 25 en 26 mei vieren we dat we als Maranathakerk en Dorpskerk één nieuwe Protestantse Gemeente Rhoon worden. Een belangrijke mijlpaal voor onze gemeente, en een nieuwe start voor samen kerk zijn in Rhoon! Als thema voor het weekend en het samengaan is dan ook ‘U maakt ons één’. Want dat is waar het uiteindelijk om gaat.

Je bent meer dan welkom om dit feest met ons te vieren. Niet alleen binnen de vertrouwde muren van de kerk, maar ook daar buiten. Want daar willen we als nieuwe gemeente veel aandacht aan besteden: kerk zijn in Rhoon, in het dorp. Met open deuren, een missionair karakter en Gods goede boodschap als rode draad in alles wat wij doen.

Zaterdag 25 mei:

• Activiteit voor kinderen/jongeren (tussen 15 en 17 uur), gezamenlijk eten vanaf 18 uur. Locatie: Tent in het Park van Rhoon.

Zondag 26 mei:

• Feestelijke kerkdienst in de Dorpskerk. Aanvang 11 uur.
  • Koffie, lunch en ontmoeting in de tent in het Park. Aansluitend op kerkdienst
  • Sing-in in de Maranathakerk. Aanvang 15 uur.

Daarnaast willen we jullie vragen om een wens in te sturen voor de PKN Rhoon. Dat mag een persoonlijke wens zijn, of een wens je partner of gezin. Ook willen we u vragen om daar een persoonlijke foto bij te doen. Bedoeling is om in de tent in het park een grote wand vol inspiratie te maken waarop alle wensen zijn vermeld. Zo laten we zien wie we als kerk willen zijn, voor iedereen die daar belangstelling voor heeft.

We hopen jullie te mogen ontmoeten tijdens het samen-op-weg-weekend. Bij een van de activiteiten, of doorlopend, en zo iets van Gods licht aan en met elkaar door te geven.

Op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen rond 25 en 26 mei? Meld je aan voor de weekbrief van de Protestantse Gemeente Rhoon.